Asiakaspalveluneuvoja

Työpaikkailmoituksen kuvituskuva - Junior Key Account Manager

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät Suomen parhaimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Retta Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta.

Haluaisitko työskennellä mielenkiintoisessa asiakaspalvelun tehtävässä, jossa vastaat kiinteistöalan asiakaspalvelun sujuvuudesta? Haluaisitko olla osana tiimiä, jossa pääset yhdessä muiden asiakaspalveluneuvojien kanssa hoitamaan taloyhtiöiden asukkaiden asumiseen liittyviä asioita? Hienoa, sillä haku on nyt auki!

Etsimme Retta Managementille

Asiakaspalveluneuvojaa.

Tiimissä työskennellään arkisin toimistoaikoina ja toimisto sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Pitäjänmäellä. Toteutamme työskentelyssä hybridimallia, joka mahdollistaa työskentelyn niin kotona kuin toimistolla. Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen.

Tehtäväkenttäsi

Tehtävässä vastaat asiakkaiden päivittäisten asioiden hoidon sujuvuudesta ja omalla toiminnallasi varmistat asiakaslupauksen mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun. Työssä vastaan asiakasyhtiöiden asiakaspalvelutehtäviä puhelimitse, sähköpostitse ja chatilla. Tehtävässä pääset itsenäisesti ratkaisemaan asiakkaiden ongelmia, otat vastaan toimeksiantoja ja tarvittaessa ohjaat nämä sujuvasti eteenpäin. Tehtävä vaatii oma-aloitteisuutta sekä itsenäistä työotetta ja olet tärkeässä roolissa asiakaspalvelun onnistumisen osalta.

Etsimme tekijää, jolta löytyy luontainen palo asiakaspalveluun

Uusilta asiakaspalvelutiimin jäseniltä odotamme erinomaista ja luontevaa asiakaspalveluasennetta. Olet tärkeässä roolissa varmistamassa asiakaskokemuksen onnistumisen ja pystyt itsenäisillä ratkaisuilla toteuttamaan vaativimpienkin asiakkaiden toiveet ja odotukset. Loistavana tiimipelaajana olet joustava ja ymmärrät jokaisen kollegan merkityksen hyvälle työilmapiirille.

Tehtävässä menestymisen kannalta, katsotaan edellytykseksi aikaisempi työskentelykokemus asiakaspalvelutehtävissä ja contact centerissä, aikaisempi kokemus kiinteistöalalta ei ole vaatimus mutta katsotaan tehtävässä eduksesi.  Toivomme että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus esim. kaupallinen koulutus (tradenomi, merkonomi). Lisäksi odotamme sinulta sujuvaa MS Officen ohjelmien käyttöä sekä uusien tehtävien ja työkalujen nopeaa omaksumista. Tehtävässä työkieli on pääasiallisesti suomi, mutta asiakkaidemme onnistuneen asiakaskokemuksen takaamiseksi odotamme sinulta sujuvaa englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista. Muut kielet katsotaan eduksi. 

Oletko se sinä?

Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen tehtäviin, jossa sinua odottavat monipuoliset työtehtävät, avoin ilmapiiri, mukavat tiimikaverit, loistava työyhteisö sekä kattavat henkilöstöedut. Tehtävän palkkaus on Kiinteistöalan toimihenkilöiden työehtosopimuksen vaatimusluokan 38 mukainen.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkoomme, haethan tehtävää viimeistään 26.1.2025. Kysyttävää? Asiakaspalvelupäällikkö Riikka Koskimäki kertoo mielellään lisää, tavoitat Riikan sähköpostitse: riikka.koskimaki@rettamanagement.fi. Haethan tehtävään pian! Käymme hakemuksia läpi jo ennen hakuajan umpeutumista ja paikka täytetään heti sopivien henkilön löydyttyä, joten olethan aktiivinen ja laitat hakemuksesi mahdollisimman pian. 

Työnantajalupauksemme:

Retta tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Rettalla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen.

Henkilöstömme mielestä vahvuuksina koetaan yrityksen oikeansuuntainen kehitys, mielenkiintoinen työ, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu, tarkoituksenmukaiset toimitilat sekä strategian ja tulevaisuuden näkymien aktiivinen viestintä. (henkilöstökysely 10/2024).

Toimintaa ohjaavat arvomme ovat:

Onnistumme yhdessä
Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.

Uudistamme rohkeasti
Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.

Toimimme vastuullisesti
Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.